בכל שנה כאשר מתקרב חודש דצמבר ואיתו הציפייה לשנה חדשה ומוצלחת מבחינה עסקית, צצות גם חרדות בנוגע לבירוקרטיה המתלווה לכך. כל בעל עסק – גדול או קטן, מודע לצורך לסגור את השנה באופן המדויק ביותר, שכן הרשויות השונות אינן בוחלות באמצעים כאשר מדובר בעצמאיים בישראל.
שלוש פעולות שאותן יש לבצע לקראת סוף שנת מס על העסקים השונים לבצע שלוש פעולות עיקריות:
הכול מתחיל מתכנון מס
מדובר בקצה הקרחון, שכן כל פעולה שכזו כוללת בתוכה היבטים רבים שונים. כך או כך, חשוב לבצע תכנון מס כדי לחסוך בתשלום המיסים בסוף שנת המס. המטרה היא לבצע מגוון פעולות שיעניקו לכם כבעלי עסקים, הטבות מס מקסימליות ובמקביל, יפחיתו את גובה החובות לרשויות המס. הטבות אלו חוסכות לא מעט ומאפשרות לכל עסק לבצע את הצעדים הראשונים בשנת המס הבאה בביטחון מלא.
כדי לוודא שגם העסק שלכם צועד בכיוון הנכון, יש להתייעץ עם חברה מקצועית המתמחה בהגשת דו"חות לעסקים בכל הגדלים ומכל הסוגים, בהכוונה ופיקוח על ההכנסות וההוצאות העסקיות ואף בליווי צמוד לכל בעל עסק שמבקש לסגור את שנת המס על הצד הטוב ביותר ולפתוח את השנה החדשה באופטימיות.